با حضور حاج حسین اردستانی خیر نیکوکار در دفتر مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان، تفاهم نامه ساخت یک باب خوابگاه برای دانش آموزان شهرستان فهرج در استان کرمان به امضا رسید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، حاج حسین اردستانی خیر نیکوکار با حضور در دفتر رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان، تفاهم نامه ساخت یک باب خوابگاه دانش آموزی، برای دانش آموزان شهرستان فهرج استان کرمان به امضا رسید.

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از خیر مدرسه ساز در این امر خدا پسندانه، اظهار داشت: نیازهای فضای آموزشی از دیرباز با همت خیرین در کنار اعتبارات دولتی برآورده شده است و امیدوارم نهضت مدرسه سازی توسط خیرین همچنان در استان کرمان تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز نقش بسیار مهمی در رفع مشکل فضای آموزشی در کشور داشته‌اند و بی‌شک اگر کمک‌های بدون چشم‌داشت آنان نبود چه بسا همچنان بسیاری از مدارس کشور هنوز هم چند نوبته بود و شاید هم در بعضی مناطق از کشور هیچ مدرسه‌ای ساخته نمی‌شد.

سعید زندوکیلی نیز در این جلسه ضمن اعلام گزارشی از پروژه های شهرستان ریگان که توسط خیر نیک اندیش حسین اردستانی در سفر قبلی صورت گرفته بود، و در خصوص حضور پر رنگ خیرین در دو سال اخیر نیز، اذعان داشت: در سال های گذشته خیرین با حضور در سنگر مدرسه سازی و مشارکت در ساخت مدارس، سهم خود را نسبت به تعهدی که در ساخت پروژه داشتند انجام میدادند،بعضا پروژه هایی بودند که به دلیل نبود اعتبار از سهم دولت به صورت نیمه تمام رها شده بود،که با تخصیص اعتبار در سفر ریاست جمهوری به استان،این مدارس تکمیل شد و همین موضوع باعث اعتماد مجدد خیرین نسبت به دولت گردید و تاکنون خیرین زیادی در ساخت و تکمیل پروژه های آموزشی مشارکت کردند.

گفتنی است: در شهرستان ریگان کلنگ احداث دو پروژه آموزشی ۱۲کلاسه به نام شهیدان ابراهیم هادی و سرلشکر خلبان اردستانی در شهر ریگان و کلنگ احداث یک هنرستان ۱۲ کلاسه نیز به نام شهید هادی ذوالفقاری در روستای کم برخوردار سلطان آباد شهرستان ریگان و تفاهم نام ساخت دو خوابگاه نیز در این شهرستان توسط خیر نیک اندیش حسین اردستانی صورت پذیرفته است.