به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان،رضا هدایتی مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان، در پیامی فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل می کنند، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است.

توجه ویژه به نقش و جایگاه واقعی روابط عمومی‌ها در همه نهادها مؤیّد ارتباط دو سویه و صمیمی میان مجموعه و افکار عمومی خواهد بود. روابط عمومی هنر برقراری ارتباط و به عنوان پل ارتباطی، در جلب مشارکت عمومی و پاسخگویی به مطالبات و خواسته های مردم و همچنین بالابردن سطح باور و ایجاد نشاط و امید در جامعه است.

به همین مناسبت اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی بویژه به جامعه خدوم و پرتلاش روابط عمومی دستگاه های دولتی علی الخصوص همکاران خودم در روابط عمومی ادارات نوسازی مدارس سراسر کشور و استان کرمان تبریک عرض نموده ، امیداست در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم » مزین شده است روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با همیاری گسترده درون و برون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، و همکاران خودم در نوسازی مدارس در راستای جهش در نهضت مقدس مدرسه سازی و تجلیل،تکریم و ارتباط با خیرین مدرسه سازو مشارکت در امر مدرسه سازی، ایفای نقش کنند.

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان