به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، رضا هدایتی مدیرکل استان در پی خبر شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه پیام تسلیت صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

سَلامٌ عَلی‌ إِبْراهِیمَ

کَذلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ

إِنَّهُ مِنْ عِبادِنَا الْمُؤْمِنِینَ

پایان ماموریت مردان خدا شهادت است…

آیت‌الله رئیسی رحمة‌الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند. مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

اینجانب عروج آسمانی سید الشهدا خدمت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب، وزیر امور خارجه دکتر حسین امیر عبداللهیان فرزند برومند استان، آیت الله سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز و دیگر همراهان ایشان را محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب و عموم ملت ایران تسلیت و تعزیت می گویم و برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات را مسئلت می نمایم.

بدون شک، وجود آرامش بخش و تدبیر حضرت آیت الله خامنه ای همچون لنگرگاهی ثبات آفرین و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد.

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان