به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، سعید زندوکیلی معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس کرمان در این نشست که در روز یکشنبه ششم خرداد ماه برگزار شد، گفت: بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان کرمان روز سه شنبه هشتم خردادماه با حضور خیرین محترم،معاون وزیر آموزش و پرورش،مدعوین سازمان نوسازی مدارس کشور ،امام جمعه ،استاندار و مسئولین استانی برگزار می‌شود.

زندوکیلی در ابتدا این جلسه،ضمن عرض تسلیت شهادت شهداء خدمت،حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی در حادثه سانحه سقوط بالگرد در عین خدمت به مردم،از اهمیت تجلیل و تکریم خیرین مدرسه ساز از دیدگاه دولت مردمی سیزدهم و شخص دکتر رئیسی به این امر مهم پرداخت و از اقدامات صورت گرفته توسط شهید جمهور دکتر رئیسی به آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان خبر داد.

وی ادامه داد: بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با رویکرد توسعه عدالت تربیتی و آموزشی در سایه همدلی، تجلیل از فعالین و جذب خیرین مدرسه ساز، اجرایی می‌شود.

در این جلسه محمدعلی آدینه زاده رئیس مجمع خیرین استان کرمان با اشاره به اهمیت برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان، اظهار داشت: خیرین بازوی توانمند دولت در ساخت و تجهیز مدارس هستند و لذا جشنواره باید در شأن این عزیزان برگزار شود.

وی در ادامه گفت: خیرین مدرسه ساز با جوانمردی،ایثار و گذشت از ثروت و مال خود، در عرصه مدرسه سازی بازوی توانمند و کمک خیلی بزرگی در ساخت فضاهای آموزشی برای آموزش و پرورش و نوسازی مدارس بوده اند و باید با برگزاری با شکوه جشنواره و تجلیل از این بزرگواران،قطره ای از محبت دریای بیکران خیرین را جبران کنیم.

لازم به ذکر است در این جشنواره که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور، امام جمعه،استاندار،خیرین محترم،مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در هتل جهانگردی ۲، برگزار میگردد از خیرین مدرسه ساز تجلیل و تقدیر به عمل می آید.