مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت رئیس جمهور محبوب، انقلابی، ولایی کشورمان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهید ایشان صبح امروز در مصلای بزرگ امام علی علیه السلام شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت رئیس جمهور محبوب، انقلابی، ولایی کشورمان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهید ایشان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار، مدیرکل نوسازی مدارس کرمان به همراه همکاران این اداره کل و مردم شهیدپرور استان کرمان در مصلای بزرگ امام علی علیه السلام شهر کرمان برگزار شد.

حشمت‌الله قنبری استاد حوزه و دانشگاه و محقق و پژوهشگر تاریخ اسلام در این آیین با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی سابقه درخشانی از خود به جا گذاشت و با پوشیدن خلعت شهادت به حسن عاقبت دست پیدا کرد، اظهار داشت: رئیس جمهور شهید ما در میان مردم بود و با مردم زندگی کرد.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی با توجه به موقعیت ممتازی که از آن برخوردار بود، پیوسته به دنبال جلب رضایت الهی بود و برای مردم کار کرد؛ آیت الله رئیسی عزت و احترام را به جایگاه ریاست جمهوری برگرداند و اخلاق را رعایت کرد.