اولین جلسه شورای مشارکتهای اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان در سال جدید ، با حضور سید حسام حسینی مدیرکل مشارکتهای مردمی سازمان و اعضاء شورای مشارکتها، به منظور همفکری.همراهی،و تبادل نظر، در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان،سید حسام حسینی مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور،هدف از تشکیل این جلسه را هم اندیشی و تعامل بیش از پیش نوسازی مدارس با گروه های جهادی و تنوع بخشی به فعالیت خیرین مدرسه ساز عنوان کرد و گفت ایجاد تحول در حوزه مدرسه سازی با مشارکت مردم از اولویت های سازمان نوسازی مدارس کشور است.

مدیرکل توسعه مشارکتهای سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه داد: باید از ظرفیت گروههای جهادی مردمی، دانش آموزی و دانشجویی در استان استفاده کرد و کارگروهی را متشکل از این گروهها در کنار مجموعه نوسازی مدارس ایجاد کرده و مردم را به میدان عمل بیاوریم.

وی بیان کرد: نیازسنجی‌های لازم برای خدمت‌رسانی در مناطق هدف از قبل انجام شده و با تجمع گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان فعالیت‌های جهادی ارائه می‌شود

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرماننی ضمن خوش آمد گویی و تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت،تشکیل این جلسه با خیر و برکت را در چنین ایام مبارکی خوش یمن دانست و گفت:آموزش و پرورش سنگ زیربنای توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هر جامعه است. مدرسه اولین قدم از نردبان آموزش و مدرسه سازی کاری نیک و بسیار پسندیده است.

وی‌با اشاره به اهمیت مردمی‌سازی کارها، اذعان داشت: گروه‌های جهادی واقعا پلی کار آمدند و جای شکر است که بحث گروه‌های جهادی و جهاد سازندگی در این دولت احیا شده است و این بسیار مهم مدارس تحویل داده شده است‌.

عباس ارجمند معاون اداره کل آموزش و پرورش و مسئول کمیته طرح شهید عجمیان نیز در این جلسه گفت:وی‌با اشاره به اهمیت مردمی‌سازی کارها، اذعان داشت: گروه‌های جهادی واقعا پای کار آمدند و جای شکر است که بحث گروه‌های جهادی و جهاد سازندگی در این دولت احیا شده است و این بسیار مهم است.

برپایه این گزارش در این جلسه، محمد علی آدینه رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان،سعید زندوکیلی معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس کرمان و نمایندگان گروه ها و قرارگاه های جهادی استان کرمان به ارائه گزارش و نقطه نظرات خود پرداختند.