جلسه ستاد دومین دوره جشنواره های مدرسه ای حیرساز برگزار شد

باحضور اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمان جلسه ستاد دومین دوره جشنواره های مدرسه ای خیرساز تشکیل و در راستای اعتلای این الگوی موفق بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان ” سید محمد واعظی نژاد” مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این جلسه در رابطه با اهمیت جشنواره های مدرسه ای بیان داشت: اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان خود از خیرین و منتخبین خیرین می باشند و در حوزه شهرستان و منطقه خود خیرین دیگر را به خوبی می شناسند و می توانند در برگزاری هر چه بهتر جشنواره های مدرسه ای خیرساز استان مثمر ثمر واقع شوند.

مهندس واعظی نژاد ضمن تشریح شیوه نامه اجرایی بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استانی و دومین دوره جشنواره های مدرسه ای دستورالعمل های ” فرهنگی و رسانه ای” و ” نظارت و ارزیابی” را نیز توضیح داد تا اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان از پیوست های مکمل شیوه نامه اجرایی مطلع باشند.

وی همچنین شاخص های ارزیابی بیست و دومین جشنوار خیرین مدرسه ساز استانی را فهرست وار اعلام کرد و افزود : کم و کیف برگزاری جشنواره های مدرسه ای ۲۰۰ امتیاز دارد و بالاترین امتیاز به برگزاری بیشتر ۵۰ درصد مدادس خیر ساز تعلق می گیرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان بر اجرای مفاد مصوب در پیوست ” فرهنگی رسانه ای” جشنواره تاکید کرد و پخش گزارش ،خبر،تیزر،فیلم کوتاه و … و انتشار خبر ، تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی با موضوع خیرین مددسه ساز را از جمله موارد پیوست ” فرهنگی رسانه ای ” جشنواره بیست و دوم‌ عنوان کرد.