مسئول ارزیابی عملکرد اداره کل نوسازی مدارس استان‌کرمان از برگزاری جلسه مشترک دبیرهای کارگروه های ارزیابی عملکرد نوسازی مدارس استان کرمان خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان مهندس”مهدیه نکویی” مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان ضمن قدردانی از عملکرد کارگروه های ارزیابی در این جلسه گفت: کار کارشناسی در کارگروه ها انجام می شود و مصوبات کارگروه ها در جلسه مشترک دبیرهای کارگروه ها مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

مهندس نکویی ضمن تشریح برنامه زمان بندی ارزیابی عملکرد و تشریح شاخص های عمومی و اختصاصی سال ۹۸ نام کاربری و رمز عبور هر مسئول کارگروه را اعلام کرد و بر اهمیت تهیه و بارگذاری مستندات فعالیت ها تاکید نمود.

وی اظهار داشت: نتایج برگرفته از جلسه دبیرهای کارگروه ها جمع بندی شده و این‌نتایج طی گزارشی در شواری اداری مطرح می شود تا هم همکاران از نحوه فعالیت ها و نحوه ارزیابی عملکرد مطلع باشند و هم تصمیمات بعدی با توجه به نتایج حاصل شده در راستای بهبود عملکرد دستگاه اتخاذ شود.

مسئول ارزیابی عملکرد اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان افزود: گزارشات خود ارزیابی ، بررسی و ارزیابی عملکرد ستاد اداره کل نوسازی در دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی از سوی دفاتر مدیریت عملکرد مورد برررسی قرار خواهد گرفت و ضرورت دارد فایل خروجی از سامانه مدیریت عملکرد حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ۹۹ به امور مدیریت عملکرد و ارتقا فرهنگ سازمانی ارسال گردد.

افزودنی است ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی سال ۹۸ بر اساس نقشه راه اصلاح نظام اداری و همچنین برنامه اصلاح نظام اداری – دوره دوم به منظور سنجش موفقیت دستگاهها در راستای تحقق اهداف و وظایف محول شده ،صورت می گیرد.