به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان “سید محمد واعظی نژاد” مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در حاشیه کلنگ زنی این پروژه ها بیان داشت: به همت خیر نیکوکار آقای حسین عباسلو امروز در شهرستان بافت کلنگ ساخت ۵ مدرسه یک کلاسه و یک باب مدرسه ۳ کلاسه به زمین زده شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به این که حسین عباسلو تاکنون مدارس خیری زیادی در سراسر استان کرمان ساخته است افزود: این خیر نیکوکار با ساخت مدارس خیری کمک‌زیادی برای جبران کمبود فضای آموزشی در روستاهای محروم استان نموده است.

مهندس واعظی نژاد اظهار داشت: ۵ باب مدرسه یک کلاسه در مجموع با ۴۰۰ متر مربع زیربنای آموزشی ساخته خواهد شد و مدرسه ۳ کلاسه خیر نیکوکار حسین عباسلو با ۱۹۶ متر مربع زیر بنای آموزشی ساخته می شود.

عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان از حضور خیرین نیکوکار محمد رضا کرمانی خبر داد و گفت این خیرین نیکوکار نیز برای آموزش و پرورش عشایری مشارکت کرده است که با مشارکت این خیر نیکوکار یک باب مدرسه ۶ کلاسه به نام‌مبارک امام علی (ع) بصورت شبانه روزی و دارا لودن خوابگاه با ۴۹۵ متر بنای آموزشی در حومه شهرستان بافت ساخته خواهد شد.

واعظی نژاد تصریح کرد: خیر نیکوکار حسین عباسلو تا کنون در ساخت ۲۲ مدرسه مشارکت کرده است و با ساخت این ۵ مدرسه ۲۷ مدرسه به همت این خیر بزرگوار در استان کرمان ساخته شده و خواهد شد.

وی خاطر نشان‌ساخت: روستاهای کیسکان، خافکوئیه، مهر صالح، بشنان و آسیاب قاضی از روستاهای شهرستان بافت به همت این خیر محترم و تخصیص اعتبارات دولتی دارای مدرسه خواهند شد.