به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان مهندس واعظی نژاد در این جلسه بیان داشت: مهندسان ناظر بر اجرای پروتکل های بهداشتی در زمان حضور در پروژه ها ساخت و ساز و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی توسط پیمانکاران‌، عوامل و کارگران پروژه رعایت شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از ناظرین خواست تا در هنگام مراجعه به شهرستان ها و مناطق سراسر استان نسبت به اجرای طرح آجر به آجر اطلاع رسانی و آگاه سازی نمایند.

وی همچنین بر پیگیری طرح های استاندارد سازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدارس تاکید کردو گفت: مهندسان‌ ناظر ابنیه و تاسیسات می بایست بصورت مستمر بر اجرای پروژه های در دست اجرا نظارت مستمر و دقیق داشته باشند.

مهندس محمد حسنی معاون اجرایی و نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان با قدردانی از مدیران پروژه و ناظرین با توجه به شرایط سخت کاریشان در شهرستان ها و مناطق و حجم بالای کار بیان داشت: مجموعه نیروهای حوزه نظارت کار سختی دارند و با تحمل خطرات جاده ای، بدی آب و هوا خصوصا در مناطق گرمسیری و دوری از خانواده و …ایثارگری و فداکاری می کنند.

مهندس محمد حسنی بر اجرای دقیق موارد ایمنی و مقاوم سازی پروژه ها توسط پیمانکاران تاکید کرد و اظهار داشت:ناظرین پروژه ها، پیمانکاران فعال با عملکرد خوب را به ما معرفی نمایند تا به عنوان‌نمونه و الگو تقدیر شود و دیگر پیمانکاران نیز ترغیب شده و با انگیزه کار خود را سرموقع تحویل نمایند.