به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان “سید محمد واعظی نژاد” مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در دیدار با دکتر توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان از مجموعه وزارت آموزش و پرورش به حساب می آید، و برای آموزش و پرورش نیرو تربیت می‌کند، در مجموع یک خانواده هستیم، لذا با توجه به قدیمی بودن ساختمان خوابگاه های پردیس های دانشگاه فرهنگیان نیاز است تا با تأمین اعتبار ملی و استانی فضای خوابگاهی این دانشگاه را توسعه دهیم و بازسازی و بهسازی آنها در دستور کار است.

مهندس واعظی نژاد افزود: تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش به عهده دانشگاه فرهنگیان است و برای ما حائز اهمیت می باشد که معلمی که در این دانشگاه تحصیل می کند،از شرایط خوب و مناسبی برخوردار باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان ضمن ابراز خرسندی از این که دانش آموزان رتبه برتر در کنکورهای سراسری دانشگاه فرهنگیان را انتخاب می کنند، اظهار امیدواری کرد: این نوید خوبی است که نخبگان از طریق دانشگاه فرهنگیان وارد مجموعه آموزش و پرورش و دستگاه تعلیم و تربیت می شوند.

واعظی نژاد در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته خوابگاه عارفین پردیس شهید باهنر را با زیربنای ۵۰۰ متر مربع ساختیم و تعمیرات تاسیسات موتورخانه ها و شوفاژ ساختمان خوابگاه پردیس شهید رجایی را نیز انجام دادیم که کل این پروژه ها با ۷ میلیارد ریال اعتبار انجام شد.

عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: در صورت تامین اعتبار بر اساس درخواست ها و نیازهای دانشگاه فرهنگیان طبق اولویت‌های خود دانشگاه کار بهسازی و بازسازی خوابگاه ها و فضاهای قدیمی این دانشگاه در دستور کار نوسازی مدارس استان کرمان قرار خواهد گرفت.