به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان “سید محمد واعظی نژاد” مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از اعلام آمادگی خانم‌ هنرمند خیر نیکوکار کرمانی برای ساخت مدرسه ای بزرگ در شهر کرمان به نیت باقیات و صالحات شوهر مرحومش خبر داد.

مهندس واعظی نژاد در رابطه با اقدام این خیر نیکوکار گفت: خانم‌هنرمند که از بانوان خیر کرمانی می باشند، قصد دارند مدرسه بزرگی که حداقل ۲۴ کلاس درس داشته باشد را به نام همسر مرحومشان در شهر کرمان بسازد.

وی با اشاره به اینکه خیر بر ساخت مدرسه در جایی که نیاز مبرم باشد ، تاکید دارد، اذعان نمود: گزارشی از مناطق و محله های پر تراکم دانش آموزی شهر کرمان به ایشان ارائه شده، که به احتمال زیاد در مرکز شهر کرمان به جای مدرسه قدیمی و غیر قابل استفاده مدرسه ای ایمن و استاندارد با مشارکت این خیر نیکوکار ساخته خواهد شد و نام همسر مرحوم ایشان نیز برای مدرسه نامگذاری خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از مشارکت خوب خیرین مدرسه ساز در ابتدای سال ۹۹ خبر داد و گفت : پیش بینی می کنیم تا پایان سال ۹۹ خیرین مدرسه ساز نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان در امر مدرسه سازی مشارکت کنند.

عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان از نیت و اقدام خیر خانم هنرمند قدردانی کرد و گفت: این خیر نیکوکار علاوه بر ساخت مدرسه تاکید دارند خوابگاهی مجهز برای دانش آموزان بی بضاعت و ایتام نیز در مدرسه پیش بینی شود.

مهندس واعظی نژاد بر اجرای طرح آجر به آجر تاکید و خاطر نشان ساخت: به زودی جشنواره خیرین مقیم خارج کشور نیز برگزار می شود و جلب همکاری و مشارکت کارخانجات و صنایع بومی استان در راستای ادای سهم مسئولیت اجتماعیشان در دستور کار نوسازی مدارس می باشد.