مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از کلنگ زنی ۵ مدرسه خیری در راستای تحقق اهداف طرح آجر به آجر صبح امروز در شهرستان های جنوبی استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان؛ سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس دررابطه با کلنگ زنی این ۵ پروژه مدرسه سازی گفت: این پروژه ها با مشارکت هلدینگ بزرگ صنایع غذایی میهن در شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج و منوجان ودر راستای تحقق اهداف طرح آجر به آجر ساخته خواهند شد.

واعظی نژاد از حضور حضور مهندس تاتلاری، مدیر مسئولیتهای اجتماعی مجتمع صنایع غذایی میهن برای کلنگ زنی پروژه ها در جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: نوسازی مدارس و آموزش و پرورش از این‌اقدام انساندوستانه مدیرعامل محترم و مجموعه صنایع غذایی میهن قابل تحسین و تقدیر است و تمام این پروژه از صفر تا صد درصد بصورت تمام خیری ساخته و به بهره برداری می رسند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در رابطه با پروژه هایی که توسط هلدینگ بزرگ صنایع غذایی میهن ساخته خواهد شد، اذعان داشت: یک باب واحد آموزشی متوسطه دوره اول دخترانه درروستای ساغری شهرستان جیرفت ساخته می شود.

وی همچنین افزود: یک باب مدرسه ابتدایی ۳ ‌کلاسه در روستای محروم خالق آباد منوجان شهرستان منوجان ساخته خواهد شد و یک باب مدرسه ۳ کلاسه نیز در روستای گلدشت شهرستان عنبرآباد عملیات اجرایی آن آغاز شد.

عضو شورای فنی استان کرمان با اشاره به اینکه این مدارس با اولویت نیاز مبرم مناطق محروم ساخته می شوند؛ بیان داشت:دبستان ۳ کلاسه روستای کوتک و دبستان ۳ کلاسه روستای سعید آباد شهرستان کهنوج دیگر پروژه هایی خواهند بود که به همت مجتمع صنایع غذایی میهن در جنوب استان ساخته می شود.
محمد رضا فرحبخش معاون‌مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس که مهندس تاتلاری مدیر مسئولیت های اجتماعی هلدینگ صنایع غذایی میهن را در سفر به کرمان همراهی کرده است، در گفتگوی با این روابط عمومی عنوان کرد؛ نام مدارسی که هلدینگ‌بزرگ صنایع غذایی میهن در کرمان می سازد به نام فرزندان میهن نامگذاری خواهند شد.