به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان: سیدمحمد واعظی‌نژاد مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان در بیست و دومین جشنواره خیران مدرسه‌ساز و مراسم تجلیل از خیران مدرسه‌ساز استان کرمان که به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: رشد ۶۹۳ درصدی تعهدات خیران مدرسه‌ساز استان کرمان از جشنواره بیست و یکم تا جشنواره بیست و دوم موجب شده استان‌کرمان در رشد جذب مشارکت‌های خیران و مردمی رتبه اول کشور را کسب کند.

از مشارکت خیران در امر مدرسه‌سازی در استان کرمان تشکر می نمایم چرا که در سال ۹۹ مشارکت خیران مدرسه‌ساز ، فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، موسسه خیریه مهر گیتی، مشارکت چشمگیر عموم مردم نجیب و مهربان استان کرمان در طرح ملی آجربه‌آجر و پویش‌های مهر محرم، پویش بانوان من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من، دست به دست هم داد تا استان کرمان در شاخص جذب مشارکت‌های خیران و مردمی در کشور رتبه نخست را کسب کند.

? تعهدات خیران مدرسه‌ساز در جشنواره بیست و دوم بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان است.

? در سال ۱۴۰۰ با تخصیص اعتبار دولتی به تعهدات خیران برای تکمیل پروژه‌ها، سال خوبی از نظر رشد اعتبارات ملی نیز خواهیم داشت.

? واعظی‌نژاد با اشاره به رونمایی از کتاب زندگینامه خیر نیکوکار حسین عباسلو، ضمن قدردانی از نیت این خیر در استان کرمان که ۱۷ مدرسه را کلنگ‌زنی کرده افزود: تا کنون ۷ مدرسه ایشان به بهره‌برداری رسیده و مابقی در حال ساخت است.