دکتر رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در جلسه شورای معاونین سازمان نوسازی با اهدای لوح سپاس از تلاش ها و عملکرد مطلوب مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان؛” دکتر مهرالله رخشانی مهر” رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در جلسه شورای معاونین این سازمان که با حضور معاونان و مدیران کل این سازمان برگزار شد، از تلاش ها و زحمات شبانه روزی و بی بدیل سید محمد واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در راستای فعاا سازی پروژه های نیمه تمام و بهره برداری از این پروژه ها و افزایش جذب مشارکت های خیرین مدرسه ساز با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد.

در این لوح تقدیر آمده است:

همکار ارجمند جناب آقای مهندس سید محمد واعظی نژاد
مدیرکل محترم نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان
سلام علیکم
موفقیت نظام تعلیم و تربیت در گرو تلاش و توانمندی مدیران دلسوز خلاق و مسئولیت‌پذیری است که خالصانه و متعهدانه خود را وقف اعتلای اهداف آن نموده و در این مسیر روشن از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزیده اند و بدین وسیله از اهتمامی که برای توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی استان کرمان داشته اید، صمیمانه تشکر و قدردانی مینمایم.
امید است در سایه توجهات الهی در تحقق اهداف کیفی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه عدالت آموزشی در استان موفق و موید باشید.
مهراله رخشانی مهر
معاون وزیر و رئیس سازمان