طی مراسم تودیع و معارفه با رعایت پروتکل های بهداشتی در حضور مدیران کل نوسازی مدارس و دیوان محاسبات استان از زحمات آقای رضا گلستانی قدردانی و آقای علی قاسم پور به عنوان مسئول جدید دیوان محاسبات در اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان ؛
صبح امروز از زحمات رضا گلستانی قدردانی و علی قاسم پور به عنوان مسئول جدید دیوان محاسبات اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان معرفی شد.

سید محمد واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در این جلسه تودیع و معارفه گفت: بر نظم و اجرای قانون تاکید دارم از تذکری که کار را در مسیر قانونی جلو می‌برد، استقبال می کنم و اعتقاد دارم، هر گونه سخت گیری که باعث بهبود انجام امور محوله و سازمانی شود، به نفع مجموعه می باشد.

وی در ادامه ضمن تشکر از خدمات رضا گلستانی در اداره کل نوسازی مدارس بر راهنمایی و گرفتن ایرادات قانونی تاکید کرد و گفت: از نگاه دقیق دیوان محاسبات و دستگاه های نظارتی استقبال می کنیم، و از اینکه ما را رصد می‌کنند، قدردان آنها هستیم و هر جا جلوی ضرر گرفته شود منفعت است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان افزود: انشالله با همکاری و هم افزایی دو دستگاه دیوان محاسبات و اداره کل نوسازی در راستای ایجاد و توسعه فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی در سراسر استان که مهمترین هدف سازمان نوسازی مدارس کشور است قدمهای و گام های بلندی برداریم.

مسعود کاشی مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان بیان داشت: سیاست‌های کاری دیوان محاسبات ایجاد می کند از توان همکاران این اداره کل در حوزه های مختلف استفاده شود تا سیاستهای نظارتی دیوان محاسبات بر اساس تکالیف قانونی که اصل آن حفظ بیت المال است به بهترین نحو ممکن اجرا شود.

وی از همکاری اداره کل نوسازی مدارس با دیوان محاسبات در انجام حسابرسی ها و بررسی اسناد مالی که بیشتر در حوزه عمرانی می‌باشد، تقدیر و تشکر کرد و گفت: در حال حاضر بررسی ترک فعل مدیران به دیوان محاسبات ابلاغ شده و مدیران باید تلاش کنند تا پروژه معطل نماند.

مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان تصریح کرد: در صورتی اعتبار و تخصیصی تامین شده و نبایستی کار بر روی زمین بماند با توجه به اینکه منابع محدود و ارزش مالی آن کم می شود با تاخیر هزینه کردن منابع حیف و میل بیت المال است که مدیران بایستی بر این موضوع حساس باشند و آن را با جدیت دنبال کنند.