یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

((روزهایی سراسر نیاز به دگرگونی و وصول به احسن الحال در گذر و سپری گردیدن است))

گذر از سال ۱۳۹۹ که از جهاتی سالی خاص و سخت بر همه ما بلکه عزیزان و دوستان و دوستداران ما، و از جهاتی منشأ رقم‌خوردن اتفاقاتی خوش، به ویژه در عرصه ی خدمت به جامعه هدفمان بود.

روزها و ماه هایی که هم توفیق برداشتن گام‌های بلند داشتیم و در کنار همه موفقیت ها، شادی ها و پیروزی ها، بیماری کرونا فاجعه آفرین گردید و علاوه بر اینکه مرحوم سعید ابوالحسنی یکی از بهترین همکاران و خدمتگزاران خادم وصادق را از دست دادیم، و در فراقش نشستیم، برخی همکاران شریف وساعی ما در سوگ تعدادی از عزیزان واقوام دور و نزدیک خویش نشستند،اما به مدد صبر مومنانه خویش مانع از آن شدند که شعف و شادی این توفیقات، تحت الشعاع قرار گیرد.

با اهتمام و همراهی شما کارکنان و دست اندرکاران عزیز بود که در این سال پر حادثه، ساخت و ساز فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی استان شتابی رو به رشد به خود گرفت و علی رغم تنگناهای مالی و اعتباری در حد مقدورات گامهای موثری در ارائه خدمت به دانش آموزان ، فرهنگیان و آحاد مردم برداشته شد.

هرچند همیشه معتقدیم که با شرایط مطلوب فاصله داریم و تلاش و خدمت به مردم و توسعه آموزشی استان را کماکان به قوّت وسرعت هرچه تمام تر ادامه خواهیم داد.

اکنون ضمن تبریک حلول سال جدید سال ۱۴۰۰ هجری شمسی و بهار طبیعت ،با تقدیر از همراهی، اهتمام و تلاشهای ارزنده کلیه معاونین، کارکنان ، پیمانکاران اداره کل نوسازی مدارس و دیگر مدیران و همکاران در ادارات سراسر استان و همکاران‌خوبم در سازمان مرکزی و ادارات کل نوسازی مدارس سراسر کشور اذعان دارم، موفقیت و دستاوردهای ارزشمندی که در طول سال و در حوزه های مختلف حاصل شد مرهون تلاش و دلسوزی کم نظیر شما بوده و شایسته سپاس ، تکریم و تجلیل است .

از کردگار بهار آفرین و طراوت بخش سالی سرشار از خیر و برکت و معنویت ،توأم باسلامتی، صحت و سعادت را برای همگان و بطور خاص کادر پر تلاش و زحمتکش درمان که سال سختی را پشت سر گذاشته، ایثارگرانه و فداکارانه از مردم در برابر بیماری مهیب کرونا دفاع کردند، مسألت دارم.

امید که در پرتو عنایات الهی و توجهات معصومین (س) در سال جدید با برنامه ریزی و پشتکار دست در دست هم گامهای موثرتری در مسیرخدمت به جامعه هدف برداشته و موجبات رضایت بیشتر حق تعالی را فراهم نمائیم.

آمین رب العالمین

سید محمد واعظی نژاد
مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان