طی مراسمی رضا هدایتی به عنوان مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان معرفی شد و از زحمات و تلاش های سید محمد واعظی نژاد تقدیر به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان با حضور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان نوسازی مدارس کشور، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان مراسم تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی حیات طیبه برگزار شد.
شهری، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید نوسازی مدارس استان‌کرمان گفت: بخش عمده از آرمان‌های نظام و اهداف انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش و مدرسه محقق می‌شود.
او با تاکید به برکات نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب، گفت: با افتخار می‌گویم که اکنون ۸۰ درصد مدارس کشور مقاوم سازی، بهسازی و نوسازی شده است.
معاون سازمان نوسازی مدارس کشور می‌گوید: در کنفرانس بین المللی مدرسه امن که با حضور کشور‌های مختلف از سراسر جهان در تهران برگزار شد معاون دبیرکل سازمان ملل عنوان کرد که جمهوری اسلامی ایران جزو کشور‌های برتر در حوزه فضا‌های آموزشی امن و حتی درمانی امن در دنیا محسوب می‌شود.
شهری این موفقیت‌ها را حاصل خون شهیدان گلگون کفن دانست و گفت: ایران و حتی جهان اسلام مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش می‌باشد که امروز کرمان را به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام می‌شناسند.

رضا رضایی مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی یک تحول اجتماعی بود و برای بررسی تغییرات و پیشرفت‌های به وجود آمده بایستی شرایط قبل و بعد از آن بررسی شود تا تغییرات را متوجه شویم.
به گفته او، بدون تردید پس از انقلاب اسلامی، جامعه ایران در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، علمی و بخصوص آموزش و پرورش در سطح منطقه و جهان حرف برای گفتن دارد و روز به روز هم در حال ارتقاء و تعالی است.
رضایی گفت: عدالت آموزشی یکی از دستاورد‌های انقلاب در حوزه آموزش و پرورش است که خوشبختانه به برکت انقلاب جمهوری اسلامی، مدارس در دور افتاده‌ترین منطقه استان حتی با وجود یک دانش آموز فعال هستند و معلم تنها نماینده دولت در آن مناطق است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان می‌گوید: اقدامات موثر نوسازی و تجهیز مدارس در کنار نظام تعلیم و تربیت لازمه ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است.
به گفته رضایی، آموزش و پرورش ظرفیت بی بدیلی است که می‌تواند کشور را به سرمنزل مقصود برساند و زیر ساخت اصلی توسعه پایدار و بستر اصلی تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد برای آینده کشور است.
در پایان از زحمات و تلاش‌های سید محمد واعظی نژاد تشکر و قدردانی به عمل آمد و رضا هدایتی به عنوان سرپرست نوسازی مدارس استان کرمان طی حکمی از سوی مهرالله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور معرفی شد.
سید محمد واعظی نژاد نیز طی حکمی از سوی مهرالله رخشانی مهر به عنوان مشاور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و معاون‌منابع انسانی منصوب گردید.