با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از فرزندان کارکنان این اداره کل که در جمع آوری و تفکیک کاغذهای باطله همکاری داشتند، با اهدا لوح سپاس و هدیه کتاب قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدار ساستان کرمان، “رضا هدایتی”مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این مراسم گفت: یکی از اساسی ترین راههای کاهش معضلات زیست محیطی بحث آموزش و فرهنگ سازی است که بایستی این آموزش و فرهنگ سازی از دانش آموزان و خانواده ها شروع شود تا فرزندان آینده ساز این کشور نسبت به حفظ محیط زیست کوشا و ساعی باشند.

مهندس هدایتی با اشاره به اهمیت بالای بحث مدیریت پسماند تصریح کرد: توجه به مدیریت صحیح پسماند و استفاده از روشهای علمی و نوین در این زمینه یکی از امور زیربنایی برای توسعه  است.

عضو شواری فنی استان بیان داشت: در همین راستا به کارکنان اعلام کردیم کاغذهای باطله در خانه و مدرسه فرزندان خود را از زباله ها تفکیک و به ستاد مدیریت سبز این اداره کل تحویل نمایند و در پایان طرح از فرزندان فعال با اهدا لوح سپاس و هدیه کتاب تجلیل شد.

هدایتی ضمن تقدیر از تلاش های خانم مهندس موسوی دبیر ستاد مدیریت سبز مدارس خاطر نشان ساخت: در مرحله بعدی طرح با همکاری آموزش و پرورش در مدارس برگزار می شود و به دانش آموزان فعال در طرح جوایزی اهدا خواهد شد.