عصر روز دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ مدرسه‌ی ۱۲ کلاسه‌ی خیرساز زنده‌یاد غلام‌حسین میرزایی با حضور مهرالله رخشانی‌مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، محمدمهدی زاهدی و محمدرضا پورابراهیمی نمایندگان کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در روستای قائم‌آباد کرمان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، مدرسه‌ی خیر ساز ۱۲کلاسه‌ی زنده یاد غلامحسین میرزایی با زیر بنای یکهزار و ۶۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت سه هزار و ۷۵۰ متر مربع با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است: برای ساخت این مدرسه خیر ساز بیش از ۸ میلیارد تومان هزینه شده است که توسط خانواده زنده یاد غلامحسین میرزایی و عطا احمدی «بنیاد نیکوکاری ابوالفضل (ع)» احداث شده است.

شایان ذکر است: زمین این مدرسه خیرساز توسط خانواده زنده یاد «علی ایلاقی (ماه‌زاده)» به آموزش و پرورش استان اهدا شده است.

بر پایه این گزارش: مراسم افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز زنده یاد غلامحسین میرزایی با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، نمایندگان مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان و جمعی از مردم، مسئولان و خیران در روستای قائم آباد کرمان برگزار شد.