روز چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان، ۳ مدرسه و یک چمن مصنوعی در شهرستان کهنوج به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، طی سفر یک روزه‌ی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان به شهرستان کهنوج، مدارس خیرساز «متوسطه‌ی اول پسرانه‌ی ۳کلاسه‌ی مولانا در حسین‌آباد» با زیربنای ۲۳۰ مترمربع، «متوسطه‌ی اول ۳ کلاسه‌ی شهید فلاحی در ده‌پیش علیا» با زیربنای ۱۶۴ مترمربع و «مدرسه‌ی ۶ کلاسه‌ی نیک‌سرشت کوتک» با زیربنای ۴۵۰ مترمربع به بهره‌برداری رسیدند.

در این سفر هم‌چنین زمین چمن مصنوعی شهید سلیمانی آموزشگاه علامه حلی دوره اول کهنوج با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

شرکت در مراسم افتتاحیه‌ی کانون آموزش تنیس روی میز دبستان فرهنگ کهنوج، دیدار با خانواده‌ی شهید حسین فلاحی، ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان کهنوج و شرکت در جلسه‌ی مدیران مدارس کهنوج، بازدید از «دبیرستان دخترانه‌ی دوره‌ی اول الزهرا (س) و شرکت در مراسم نواختن زنگ پدافند غیرعامل در کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه‌ی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان به شهرستان کهنوج بود.

هم‌چنین رضا هدایتی در این سفر ضمن بازدید از سالن ورزشی مدرسه‌ی شهدای شهر کهنوج، دستورات لازم جهت تامین کفپوش مناسب برای این سالن را صادر نمود.