روز ۲۴ آذرماه ۱۴۰۱ طی در حاشیه‌ی مراسم بهره‌برداری از مدرسه‌ی خیرساز ام کلثوم در شهرستان ریگان، دکتر حمید طریفی حسینی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور با اهدای لوح سپاسی از زحمات مهندس رضا هدایتی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در زمینه‌ی آموزش و پرورش استثنایی تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، متن این لوح سپاس به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای مهندس رضا هدایتی

مدیرکل محترم نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان

با سلام و احترام

بی‌تردید از جمله توفیقات بزرگ که خداوند تبارک و تعالی به انسان‌های برگزیده عنایت می‌فرماید، توفیق خدمت به خلق و بندگان است و از جمله بهترین این خدمات، تلاش برای رشد و اعتلای عدالت در جامعه است و برترین و جاودانه‌ترین پاداش‌ها، همانا خشنودی خداوند سبحان است که در سایه‌ی خدمت صادقانه و تلاش خداپسندانه حاصل می‌شود.

یکی از اصلی‌ترین گفتمان‌ها و راهبردهای دولت سیزدهم، مردمی بودن و توجه به بسط عدالت اجتماعی است. بدین وسیله و به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکرالله عزّ و جلّ» از همه‌ی تلاش‌ها، مساعدت‌ها و حمایت‌های حضرت‌عالی از آموزش و پرورش استثنائی استان کرمان که گامی موثر در راستای عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر دانش‌آموزان می‌باشد تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق سربلندی و سرافرازی شما را در سایه‌ی اسلام عزیز و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسالت می‌نمایم.

حمید طریفی حسینی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی»

بر پایه‌ی این گزارش، هم‌زمان با سفر یک‌روزه‌ی دکتر طریفی حسینی به شرق استان کرمان، دو مدرسه به بهره‌برداری رسید و کلنگ احداث یک مدرسه به زمین زده شد.