به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، متن این پیام به شرح زیر است:

«به نام خداوند بخشنده‌ی مهربان “روز جمهوری اسلامی جزو مهم‌ترین و پربرکت‌ترین و تعیین کننده‌ترین روزهای تاریخ ماست.”‫ (رهبر معظم انقلاب)‬‬‬ دوازدهمین روز از بهار یادآور اعلام نتایج حماسه‌ی پرشکوه همه‌پرسی از ملت بزرگ ایران برای تاسیس نظام حکومتی با عنوان “جمهوری اسلامی” است؛ نظامی که در میان تکاپوی ابرقدرت‌های جهان، بدون وابستگی به شرق و غرب، تنها با تکیه بر قدرت الهی و با رهبری خردمندانه‌ی حضرت امام خمینی (ره) و کوشش‌های مردم مومن ایران توانست تا برگی تازه در دفتر تاریخ رقم بزند.

یوم الله دوازده فروردین‌ماه تجلی یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است که نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخت و برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند. اکنون نهال جمهوری اسلامی ایران که مردم به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در این سرزمین کاشتند به درختی تنومند و قدرتمند تبدیل شده است و به خواست خداوند، با ریشه‌های عمیق خود در برابر تندبادها و توطئه‌های دشمنان به خوبی ایستادگی می‌کند‌.

امروز رسالت همه‌ی ماست تا برای حفظ این هدیه و امانت بزرگ، با تکیه بر جوانان خلاق، بهره‌گیری از توانمندی داخلی و تلاش مستمر و جهادی، گامی موثر در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در راستای مهار تورم و رشد تولید برداریم.

بی شک رهبر معظم انقلاب با بینش شگرف خود با نام‌گذاری سال ۱۴۰۲ به نام «مهار تورم؛ رشد تولید»، مسیر موفقیت و رسیدن به آینده‌ای روشن را ترسیم فرمودند و روشن‌ترین شیوه‌ی گرامیداشت سالروز تشکیل نظام جمهوری اسلامی، قدم نهادن در مسیر ترسیم شده توسط ایشان است.

اینجانب ضمن گرامیداشت فرارسیدن این روز بزرگ، برای آحاد ملت ایران اسلامی به ویژه مردم شریف استان کرمان و کارکنان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، سعادت و بهروزی را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم و امیدوارم سال پیش رو، سالی توام با تعالی و پیشرفت، همدلی و تلاش برای ساختن سرزمین پر مهرمان ایران با توکل به الطاف الهی و در پرتو رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و زحمات دولت خدمتگزار باشد.