هم‌زمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز ملی تکریم خیرین، مهندس رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با همراهی دکتر رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش، مهندس سعید زندوکیلی معاون مشارکت‌های اداره کل نوسازی مدارس و جمعی از مسئولان نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان، ضمن حضور در منزل تعدادی از خیرین مدرسه‌ساز با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهندس هدایتی ضمن دیدار با خانواده‌ی معزز شهید محمدحسین یوسف‌اللهی، خانواده‌ی زنده‌یاد مهندس احمد افتخاری و همسر ایشان سرکار خانم اختر محرابی‌زاده هنرمند و خیّر خیراندیش جناب آقای قاسم عبداللهی، با اهدای لوح تقدیر از ایثار و نیک‌اندیشی این خیرین تجلیل کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در حاشیه‌ی این دیدارها ضمن تبریک روز تکریم خیرین، اظهار داشت: پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان که به نام روز ملی تکریم از خیرین نام‌گذاری شده است، فرصتی است برای تجلیل از خیرین محترم و قدردانی از ایثارهای بزرگ این عزیزان.

مهندس هدایتی افزود: خیرین مدرسه‌ساز در سال‌های اخیر همواره همراه با نوسازی مدارس بوده‌اند و خالصانه در مسیر مقدس مدرسه‌سازی گام برداشته‌اند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار ننموده‌اند.

گفتنی است که خانواده‌ی مرحوم مهندس احمد افتخاری برای ساخت یک هنرستان دخترانه‌ی ۲۴ کلاسه با زیربنای ۲۷۰۰ متر مربع در شهر کرمان اقدام نموده‌اند.

هم‌چنین خیر نیک‌اندیش جناب آقای قاسم عبداللهی تمامی هزینه‌های ساخت یک مدرسه‌ی عشایری در بخش زهکلوت در شهرستان رودبار جنوب را بر عهده گرفته‌اند. دانش‌آموزان دختر این مدرسه سال گذشته در جریان برگزاری جشن تکلیف خود و دیدار با مقام معظم رهبری، ساخت یک مدرسه را برای روستای خود درخواست کرده بودند.

هم‌چنین خانواده‌ی شهید محمدحسین یوسف‌اللهی به یاد این شهید بزرگوار اقدام به ساخت یک مدرسه در محل خانه‌ی پدری خود در شهر کرمان نموده‌اند.