روز سه‌شنبه ۲۹فروردین ۱۴۰۲ با حضور مادر شهید پورشیخعلی، محمد مصطفوی معاون پیشگیری، تشخیص، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ، مهندس رضا هدایتی مدیرکل و معاونین اداره کل نوسازی مدارس، معاونین اداره کل آموزش و پرورش و روسای آموزش وپرورش ناحیه یک و استثنایی کرمان، کلنگ احداث مدرسه‌ی ۱۲ کلاسه‌ی معلم شهید استثنایی شهید ناصر پورشیخعلی در شهر کرمان به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس کرمان: اولین کلنگ زنی در سال ۱۴۰۲ که به نام سال ((مهار تورم، رشد تولید)) نامگذاری گردیده است،به زمین زده شد.

مهندس رضا هدایتی در آیین کلنگ زنی مدرسه‌ی ۱۲ کلاسه‌ی ناصر پورشیخعلی گفت: این مدرسه که به نام معلم شهید استثنایی شهید ناصرپورشیخعلی نامگذاری گردیده، و با دستان مادر شهید کلنگ آن به زمین زده شد و انشالله باعث منشا‌‌ خیر و برکت برای دانش‌آموزان و آموزش و پرورش استثنایی خواهد شد.

وی گفت ساخت این مدرسه از محل اعتبارات صد درصد دولتی و با زیر بنای ۹۷۰ متر مربع درزمینی به مساحت حدود سه هزار متر و اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در ۱۲ کلاس، جهت دانش آموزان معلول ذهنی آموزش وپرورش استثنایی ساخته خواهد شد.

لازم به ذکر است: این مدرسه طی بازدید مهندس زندوکیلی معاونت مشارکتهای مردمی از چند مدرسه آموزش وپرورش استثنایی کرمان داشتند و توسط مدیرکل پیگیری و اولین کلنگ ساخت مدرسه استثنایی در سال ۱۴۰۲ به زمین زده شد.