روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ دکتر حمیدرضا خان‌محمدی، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ضمن سفر به جنوب استان کرمان، از مدرسه‌ی عشایری خیرساز در حال ساخت «ولایت» واقع در روستای نازدشت از توابع شهرستان جازموریان بازدید نمود. به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، مدارس کشور با سفر به منطقه‌ی جنوب استان کرمان پس از بازدید از پروژه‌ی مدرسه‌ی ولایت (مدرسه‌ای که ۹ نفر از دانش‌آموزان دختر آن برای شرکت در جشن تکلیف به دیدار مقام معظم رهبری رفته بودند و معظم‌له پس از شنیدن کمبود فضای آموزشی در منطقه‌ی نازدشت، دستور پیگیری ساخت آن را داده بودند) میهمان سفره‌ی افطار این دانش‌آموزان شدد و با دانش آموزان دیدار و گفت وگو نمود.

در این سفر یک روزه، دکتر مجید عبداللهی معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، دکتر غلام‌رضا شجاعی معاون اداره کل روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهندس رضا هدایتی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، مهندس علی علی‌فرسنگی معاون فنی، مهندس امیر صانعی‌فر معاون اجرایی، مهندس سعید زندوکیلی معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی و مهندس حمیدرضا مشایخی مسئول حراست اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش را همراهی نمودند.

هم‌چنین جمعی از مسئولان جنوب استان از جمله منصور شکراللهی نماینده‌ی شش شهرستان جنوبی استان کرمان، امام جمعه، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش رودبار نیز در این ضیافت افطار حضور داشتند. گفتنی است که مدرسه‌ی عشایری «ولایت» با همت خیّر نیک‌اندیش جناب آقای قاسم عبداللهی در حال ساخت. تفاهم‌نامه‌ی ساخت این مدرسه روز ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان و خیّر محترم تنها چند روز پس از دیدار دانش‌آموزان با مقام معظم رهبری و صدور دستور ویژه توسط رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور امضا شد و اکنون تنها پس از گذشت بیش از دو ماه، با کار جهادی نوسازی مدارس، این مدرسه بالغ بر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

در این سفر علاوه بر بازدید رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از روند ساخت این مدرسه، دکتر خان‌محمدی با حضور در ضیافت افطار با دانش‌آموزان دختری که به دیدار مقام معظم رهبری رفته بودند دیدار و گفت‌وگو نمود و دانش‌آموزان از خاطرات شیرین دیدار با مقام معظم رهبری گفتند.