معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور از وجود ۱۵۰۰ پروژه آموزشی نیمه تمام خیر ساز در کشور خبر داد و گفت: تمامی پروژه های آموزشی نیمه تمام خیر ساز تا پایان سال ۱۴۰۲ تکمیل می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، حمیدرضا خان‌محمدی در نشست بررسی فضاهای آموزشی شهرستان‌های سیرجان و بردسیر خاطر نشان کرد: در سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور شعار ما عدالت محوری در راستای تحقق راهبرد نصیب برابر آموزشی است.

وی گفت: بر اساس قانون اگر خیرین ۵۰ درصد هزینه ساخت یک مدرسه را بپردازند، دولت موظف به پرداخت ۵۰ درصد مابقی است.

خان‌محمدی با اشاره به وجود بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ پروژه آموزشی خیرساز در کشور افزود: تمامی پروژه‌های آموزشی خیرساز شهرستان‌های سیرجان و بردسیر تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ تکمیل و به بهره برداری می‌رسند.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور از آغاز عملیات ساخت مدرسه شبانه‌روزی حضرت امام خمینی ره بردسیر با استفاده از اعتبارات تخریب و بازسازی خبر داد و افزود: آسفالت حیاط و ساخت سرویس بهداشتی مدارس پرجمعیت در اولویت برنامه‌های نوسازی و تجهیز مدارس قرار دارد.

حمیدرضا خان‌محمدی با اشاره به وجود ۱۶۶ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان کرمان گفت: یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان تعلق گرفته و این استان در صدر تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری در زمینه تکمیل پروژه های آموزشی نیمه تمام قرار گرفته است.

بر پایه این گزارش: رئیس سازمان، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدارس تخریبی و پروژه‌های در دست ساخت شهرستان‌های سیرجان و بردسیر بازدید کرد.

دیدار با محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور، در مجلس شورای اسلامی و شهباز حسن‌پور نماینده‌ی مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و بازدید از مجتمع آموزشی ۳۶ کلاسه‌ی سردار سلیمانی واقع در شهر کرمان از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه‌ی خان‌محمدی به استان کرمان بود.