هم‌زمان با فرارسیدن عید سعید فطر و پایان ماه میهمانی خداوند، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان پیام تبریکی صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، متن پیام تبریک مهندس رضا هدایتی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن و ماه ذکر خدا به پایان رسید. بی‌شک زیباترین جلوه‌ی ارتباط انسان با ایزد منان در ماه مبارک رمضان نمود پیدا می‌کند و ماه مهمانی خدا گواه روشنی بر گشایش درهای رحمت به روی مومنان است.

خوشا به حال کسانی که برکت این ماه مبارک را به دل و جان فراخواندند، توشه‌ای از تقوی برگرفتند، خانه‌ی آخرت خویش را آباد نمودند و اکنون با قلبی آکنده از ایمان و باور، عید سعید فطر را به سرور می‌نشینند. خدای بزرگ را سپاس می‌گوئیم که پایان یک ماه بهره‌مندی از سفره‌ی پربرکت ضیافت الهی، با عیدی فرامی‌رسد که نویدبخش برکت و ایمان بیش‌ازپیش است.

عید فطر ضیافتی است برای پایان  مهمانی ماه خدا و نشانه‌ای است برای قبولی نیایش‌هایی که به قصد قربت در افطارهای خالصانه به درگاه حق تعالی تقدیم شده‌اند.

فطر، بازگشت به فطرت پاک انسانی است و عید فطر، جشن یک ماه بندگی و عید رحمت و مهربانی و برقراری دوستی با خداوند متعال است.

این‌جانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، حلول عید سعید فطر را به تمامی مسلمانان و به ویژه همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزومندم ذات اقدس احدیت شما خوبان را که در مسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان‌ساز اسلام، از جان مایه می‌گذارید در پناه الطاف خاصه‌ی خویش قرار دهد.

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کرمان»