صبح روز یک‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، مهندس ذبیح‌الله صبری نماینده‌ی ویژه‌ی خیّر گران‌قدر آقای حاج اکبر ابراهیمی همراه با مهندس سعید زندوکیلی معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، از روند پیشرفت پروژه‌های طرح شهید پناهی در شهرستان‌های کهنوج، ریگان و بم در استان کرمان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، طی این بازدید، مهندس صبری ضمن ابراز خرسندی از میزان پیشرفت پروژه‌ها، اظهار داشت: جا دارد که از زحمات گروه‌های جهادی و مجموعه‌ی نوسازی مدارس استان کرمان تقدیر و تشکر کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: روند پیشرفت پروژه‌ها تاکنون مطلوب بوده است و امیدواریم که با ادامه‌ی این روند، این پروژه‌ها تا ابتدای مهرماه ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسند.

مهندس سعید زندوکیلی نیز در این دیدار ضمن ابراز قدردانی از زحمات خیّر محترم و نماینده‌ی ایشان، اظهار داشت: نوسازی مدارس استان کرمان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا پروژه‌های طرح شهید پناهی تا ابتدای مهرماه به بهره‌برداری برسند.

وی افزود: ابتدای بهمن‌ماه سال گذشته با همّت خیر گران‌قدر جناب آقای حاج اکبر ابراهیمی، عملیات اجرایی ۱۳ مدرسه‌ی کانکسی مستقل با جمعیت دانش‌آموزی بالای ۱۰ نفر در قالب طرح شهید پناهی در استان کرمان آغاز شد.

گفتنی است که طرح شهید پناهی از جمله طرح‌های شاخص سازمان نوسازی مدارس کشور است که قرار است در قالب آن تا ابتدای مهرماه ۱۴۰۲ تمامی مدارس کانکسی و سنگی خشکه‌چین با جمعیت دانش‌آموزی بالای ۱۰ نفر در کشور برچیده شوند.