مهندس رضا هدایتی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان هم‌زمان با فرارسیدن روز معلم، پیام تبریکی صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، متن این پیام به شرح زیر است:

«به نام خداوند لوح و قلم بی‌شک همه‌ی پیشرفت‌های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد و این تربیت از سرچشمه‌ی زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلمان و آموزگاران سیراب می‌شود. از این منظر کشور عزیزمان ایران، وامدار همه‌ی استادان و معلمانی است است که به‌حق چراغ هدایت بشریت را به تاسی از پیامبر اعظم (ص) روشن و فروزان نگاه داشته‌اند.

روز معلم، روز عشق و ایثار و از خودگذشتگی است و آغاز هفته‌ی معلم، یادآور جایگاه والای علم و دانش و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

با فرارسیدن سال‌روز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم فرصت را مغتنم شمرده و در کمال ادب و ارادت این روز را به محضر عالمانه و اندیشمندانه‌ی همه‌ی معلمان گرامی به‌ویژه مجموعه‌ی فرهنگیان استان کرمان، تبریک عرض می‌نمایم و از حضرت علیم می‌خواهم که این عزیزان همواره در کسوت شریف معلمی با کلام نافذ و عزم راسخ و با تولید علم و دانش و پژوهش جهت ساختن آینده‌ی روشن این مرز و بوم موفق و موید باشند.»