صبح روز یک‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ طی مراسمی با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و امور اقتصادی و دارایی استان کرمان، حمیدرضا جاودان به عنوان ذی‌حساب اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان معرفی و از زحمات پرویز حمزه‌نژادی، ذی‌حساب اسبق این اداره کل تقدیر و تشکر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، مهندس رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این مراسم ضمن تشکر از زحمات پرویز حمزه‌نژاد، اظهار داشت: ایشان واقعا همکاری خیلی خوبی با مجموعه‌ی نوسازی مدارس از جمله در بحث جذب اعتبار داشتند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در گذشته، گفت: در سال‌های اخیر تعدادی از همکاران قدیمی ما در قسمت مالی، بازنشسته شدند و همین امر موجب به وجود آمدن کمبود در بحث نیروی انسانی شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به بالا بودن حجم کار و میزان اعتبارات در این اداره کل، افزود: کل نیروهای ما چه در حوزه‌ی ستادی و چه در حوزه‌ی اجرایی تقریبا ۱۰۰ نفر هستند و این تعداد با توجه به حجم بالای اعتبارات ما، بسیار کم است.

وی افزود: بنابراین جا دارد که به بحث نیروی انسانی توجه ویژه‌ای شود چراکه وجود نیروی تخصصی برای دستگاهی هم‌چون نوسازی مدارس با حجم اعتبارات بالا، ضروری است.

مهندس هدایتی ضمن خوش‌آمدگویی به ذی‌حساب جدید این اداره کل، گفت: بنده و سایر همکارانم با تمام وجود در خدمت شما هستیم و ان‌شاالله که بتوانیم دست‌به‌دست هم بدهیم و تا پایان سال مالی جاری، اعتبارات موجود را به سلامت هزینه کنیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات پرویز حمزه‌نژاد تقدیر شد. هم‌چنین حکم حمیدرضا جاودان با امضای رحمت‌الله اکرمی خزانه‌دار کل کشور، توسط صادق سلطانی‌نژاد مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان به وی اعطا شد.