روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ مهندس هدایتی ضمن سفر به شهرستان زرند، از نزدیک از روند پیشرفت پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، مهندس هدایتی طی بازدیدی که از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان زرند داشت ضمن بررسی مشکلات موجود، دستور تکمیل هرچه‌سریعتر و تحویل این پروژه‌ها تا اول مهرماه ۱۴۰۲ را صادر کرد.

از جمله پروژه‌هایی که مورد بازدید مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان قرار گرفت، پروژه‌ی استخر شهرستان زرند بود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در حاشیه‌ی این بازدید گفت: پروژه‌ی استخر شهرستان زرند که در سال ۱۳۹۱ عملیات ساخت آن آغاز شده است، مدتی به دلیل کمبود اعتبار تعطیل شده بود.

وی افزود: خوشبختانه پس از سفر آیت‌الله رئیسی به استان کرمان، از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری، این پروژه مجددا فعال شده و در حال تکمیل شدن است.

مهندس هدایتی ضمن اشاره به وجود ۷ استخر نیمه‌تمام در استان کرمان، گفت: هرکدام از این استخرهای سرپوشیده، زیربنایی بالغ بر ۱۰۵۰ متر مربع دارند که با تکمیل آن‌ها، ۷۳۵۰ مترمربع به فضاهای ورزشی آموزش و پرورش استان کرمان افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل استخر شهرستان زرند در نظر گرفته شده است که ان‌شاالله با این اعتبار این استخر تا ابتدای مهرماه ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.