ظهر روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ طی مراسمی با حضور مدیران کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و آموزش و پرورش، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، جمعی از مسئولان، خیرین، فرهنگیان و اصحاب رسانه مدرسه‌ی ۶ کلاسه‌ی حضرت رقیه (س) (کرمان دانا ۱۹) در اسدآباد انگوری از توابع شهرستان فهرج به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، مهندس رضا هدایتی در این مراسم ضمن قدردانی از از زحمات اتاق بازرگانی، اظهار داشت: مدرسه‌ی ۶ کلاسه‌ی حضرت رقیه (س) در قالب پویش کرمان دانا، با زیربنای ۵۵۰ مترمربع در محوطه‌ای به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس و اتاق بازرگانی استان کرمان تکمیل شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان افزود: این مدرسه نیز هم‌چون سه مدرسه‌ی دیگری که امروز در شرق استان کرمان افتتاح شدند از محل اعتبارات ملی پروژه‌های نیمه‌تمام خیری، تکمیل شد.

وی ادامه داد: تا پایان امسال سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی بیش از ۱۰۰۰ کلاس درس توسط نوسازی مدارس استان کرمان، استانداردسازی خواهی شد که عمده‌ی این کار تا مهرماه تکمیل می‌گردد.

گفتنی است که مدرسه‌ی ۶ کلاسه‌ی حضرت رقیه (س) (کرمان دانا ۱۹) با زیربنای آموزشی ۵۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان احداث شده است.