صبح روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ طی مراسمی با حضور مدیران کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان، جمعی از مسئولان، خیرین، فرهنگیان و اصحاب رسانه کلنگ احداث مدرسه‌ی ۶ کلاسه‌ی شهید منتظری در بخش بروات شهرستان بم به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، مهندس رضا هدایتی در این مراسم اظهار داشت: مدرسه‌ی ۶ کلاسه‌ی شهید منتظری با زیربنای آموزشی ۵۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح دانش‌آموز شهید پناهی ساخته خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان افزود: این مدرسه، مستقل کانکسی است و از محل تخصیص اعتبار جدیدی که در این چند روز اخیر به ما داده شد، تامین اعتبار شده است و انشاالله پس از برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار ظرف دو هفته‌ی آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مهندس رضا هدایتی ضمن قدردانی از زحمات بنیاد برکت، گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این مدرسه ۵ میلیارد تومان است که حدود ۳۰ درصد این اعتبار را بنیاد برکت تامین خواهد کرد.

وی افزود: ان‌شاالله در قالب طرح دانش‌آموز شهید پناهی، مدارس کانکسی مستقل با جمعیت دانش‌آموزی بالای ۱۰ نفر در سراسر کشور و در استان کرمان تا ابتدای مهرماه برچیده خواهند شد.

عضو شورای فنی استان ضمن قدردانی از مشارکت خیرین در طرح شهید پناهی، اظهار داشت: بخشی از پروژه‌های طرح شهید پناهی در استان کرمان با همکاری قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه ثارالله استان کرمان و بنیاد حاج اکبر ابراهیمی در حال اجراست.