هم‌زمان با فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، مهندس رضا هدایتی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان با صدور پیامی، این روز را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، متن این پیام به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت فاطمه‌ی معصومه (سلام الله علیها) در خاندانی که سرچشمه‌ی علم و تقوا و فضایل اخلاقی بودند، پرورش یافت و از جمله بانوان گرانقدر و والامقام جهان تشیع است که مقامی بلندمرتبه دارد و خصائل نیکوی مادر بزرگوارشان حضرت فاطمه‌ی زهرا (سلام الله علیها) در ایشان تجلی یافته است.
نام‌گذاری روز ولادت باسعادت چنین بانویی به عنوان روز دختر، موجب می‌شود تا دختران عزیز این سرزمین بیش از پیش به سوی الگوپذیری از ائمه و بزرگان دین هدایت شوند.
دختران این سرزمین، سرمایه‌های بزرگی برای آینده‌ی کشور به شمار می‌روند و تاثیر شگرفی بر آینده‌ی این مرز و بوم خواهند نهاد چراکه نسل آینده را پرورش خواهند داد.
اینجانب فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها، دهه کرامت و روز ملی دختر را به همه دختران ایران‌زمین تبریک عرض نموده و از پروردگار متعال بهره‌مندی از سیره و روش زندگانی این بانوی بزرگوار به منظور رشد معنوی، علمی و اخلاقی دختران کشور عزیزمان را خواستارم.
رضا هدایتی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان»