مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان از کسب رتبه‌ی پنجم کشور در میان ادارات کل نوسازی مدارس کشور توسط نوسازی مدارس استان کرمان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، مهندس رضا هدایتی ضمن اشاره به این‌که اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان به عنوان پنجمین اداره کل برتر در بین ادارات کل نوسازی مدارس کشور معرفی شده است، اظهار داشت: در همایش مدیران کل نوسازی مدارس استان‌های کشور که هفته‌ی گذشته با حضور سرپرست محترم وزارت آموزش و پرورش و رئیس محترم سازمان برگزار گردید، از کارنامه‌ی عملکرد سالانه‌ی ادارات کل نوسازی مدارس کشور رونمایی شد.
مهندس هدایتی افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان با کسب ۸۶/۹ امتیاز از ۱۰۰، موفق به کسب رتبه‌ی پنجم در کشور شد.
وی با اشاره به جزئیات امتیازات کسب شده، ادامه داد: در حوزه‌ی مدیرکل و روابط عمومی موفق به کسب ۸/۵ امتیاز از ۱۰ امتیاز و در حوزه‌ی نظارت و اجرای طرح‌ها موفق به کسب ۱۳ امتیاز از ۱۵ امتیاز شدیم.
عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان، افزود: هم‌چنین در حوزه‌ی فنی و تحقیقات ۱۳/۵ امتیاز از ۱۵ امتیاز، در حوزه‌ی ساماندهی فضا و تجهیزات ۱۰/۶ امتیاز از ۱۵ امتیاز و در حوزه‌ی برنامه‌ریزی ۱۳/۳ امتیاز از ۱۵ امتیاز کسب نموده‌ایم.
مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان خاطرنشان کرد: در حوزه‌ی مشارکت‌ها از ۱۵ امتیاز موفق به کسب ۱۳/۶ امتیاز و در حوزه‌ی منابع انسانی از ۱۵ امتیاز موفق به کسب ۱۴/۵ امتیاز شدیم.
مهندس هدایتی ضمن قدردانی از عملکرد کارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، افزود: بار دیگر از زحمات صادقانه‌ و مخلصانه‌ی تک‌تک همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.