مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی‌ استان کرمان و جمعی از مسئولین، از پروژه‌های در دست اجرای شرق استان بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، مهندس رضا هدایتی در حاشیه‌ی سفر به شرق استان، گفت: در این سفر از پروژه‌های در دست اجرای شهرستان‌های بم، ریگان و نرماشیر، از جمله از پروژه‌های طرح شهید پناهی بازدید کردیم که این پروژه‌ها از پیشرفت قابل ملاحظه‌ای برخوردار بودند.
وی افزود: در همین راستا توصیه‌های لازم را به پیمانکاران کردیم تا ان‌شاالله پروژه‌های طرح شهید پناهی تا اول مهرماه تحویل شوند.
وی ادامه داد: هم‌چنین از مدارس طرح محرومیت‌زدایی و به صورت خاص مدرسه‌ی امام سجاد ریگان بازدید کردیم. این پروژه مدتی تعطیل بود و امروز پیمانکار قول داد که پروژه را تکمیل کند و تا اول مهر به بهره‌برداری برساند.
مدیرکل نوسازی مدارس استان اذعان داشت: هم‌چنین در این سفر بحث تکمیل سرویس‌های بهداشتی منطقه را پیگیری کردیم؛ ان‌شاالله تا ابتدای مهرماه نواقص سرویس‌های بهداشتی در حال احداث برطرف شده و به آموزش و پرورش تحویل خواهند شد.
وی با اشاره به حضور دکتر وحیدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و آقای اسماعیلی‌مقدم مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در منطقه، افزود: با توجه به سفر ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به شرق استان، در شهرستان نرماشیر با حضور ایشان و فرماندار منطقه، از استخر نیمه‌تمام شهرستان نرماشیر بازدید کردیم.
مهندس هدایتی ضمن اشاره به بازدید از استخر ریگان، افزود: در اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری، بخشی از اعتبار این دو استخر تامین شده است که ما پیگیر این اعتبار هستیم‌.وی ادامه داد: قرار شد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم از منابع استانی برای محوطه‌سازی و کارهای باقیمانده‌ی استخرها کمک کند.
هدایتی خاطرنشان کرد: اگر ان‌شاالله تخصیص پروژه‌های سفر ظرف یکی دو ماه آینده اتفاق بیفتد، این دو استخر هم تا پایان سال تکمیل خواهند شد