مهندس سعید زندوکیلی معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان در دومین جلسه شهید عجمیان طرح تابستان گفت: تا امروز تعداد ۶۶۵ مدرسه ثبت سامانه گردیده است که تعداد ۵۱۵ مدرسه مدارک انها تایید شده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، مهندس زندوکیلی در ابتدای این جلسه گفت: شهید عجمیان کارگر زاده ای بود که در اغتشاشات اخیر شهید شد و هدف از تشکیل این طرح شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار است.

وی ادامه داد: اقدام در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تحقق عدالت آموزشی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار اهداف مهم تشکیل قرارگاه جهادی شهید عجمیان است.

زندوکیلی اظهار داشت: ثبت نام مدارس کم برخوردار در اولویت است که سهمیه استان ۴۵۰ مدرسه بوده و ۶۶۵ مدرسه در کل استان ثبت شده است.

رضا رضایی مدیرکل اموزش وپرورش استان کرمان در این جلسه ضمن تاکید بر اجرای عدالت در این طرح گفت: ۷۲۵ گروه جهادی دانش آموزی خدام و ۳۵۸ گروه جهادی خارج از آموزش و پرورش استان کرمان در سامانه طرح شهید عجمیان ثبت شده است

بر پایه این گزارش، جلسه قرارگاه جهادی طرح شهید عجمیان با حضور مهندس زندوکیلی معاون مشارکتهای مردمی ، مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش و مسئولان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان . به میزبانی اداره کل اموزش وپرورش برگزار شد .