شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، با رضا هدایتی مدیرکل و معاونین وی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان : شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مهندس هدایتی مدیرکل و معاونین وی،از وزیر آموزش و پرورش ،حمید رضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان در خصوص روند پیشرفت مدرسه سازی در شهرستان سیرجان تقدیر و تشکر کرد.

 حسن پور به تلاش و مدیریت مناسب مدیرکل نوسازی مدارس کرمان و تیم همراه ایشان در خصوص روند پیشرفت مدرسه سازی در شهرستان سیرجان اشاره کرد و گفت: در شهرستان سیرجان با وجود کمبود سرانه فضای آموزشی زیاد، پروژه های نیمه تمام زیادی بود که با همت و پیگیری وزیر آموزش و پرورش ،رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و در استان کرمان اداره کل نوسازی مدارس ، این مدارس تکمیل و امسال به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه ضمن تشکر از خیرین مدرسه ساز گفت: خوشبختانه ظرفیت بسیار خوبی در خصوص خیرین در استان کرمان وجود دارد که باید از این ظرفیتها به خوبی استفاده کرد و بتوانیم هرچه بهترجهت جذب مردم وخیرین در امر مدرسه سازی تلاش کنیم.

رضا هدایتی نیز در این دیدار ضمن تشکر از نماینده ی مردم سیرجان و بردسیر در خصوص همراهی، پیگیری و رفع مشکلات در امر مدرسه سازی ،گفت: سیرجان از ظرفیت خیرین بسیار خوبی برخوردار است، که نمونه آن خیرمحترم حسین عباسلو که در بیست وپنجمین همایش ملی تکریم از خیرین مدرسه ساز کشور به عنوان خیر شاخص استان کرمان نیز تجلیل شد.