طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی از جمله معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور، نماینده‌ی مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان، دبستان دخترانه‌ی ۱۲ کلاسه‌ی حضرت فاطمه (س) راور افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان در این مراسم، ضمن خیرمقدم به حاضرین، اظهار داشت: دبستان دخترانه‌ی ۱۲ کلاسه‌ی برکت حضرت فاطمه (س) با ۱۲۹۰ مترمربع زیربنای آموزشی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان با مشارکت بنیاد برکت ساخته شده است‌.

وی افزود: این مدرسه دارای ۳۵۰۰ مترمربع محوطه و ۳۹۰ متر حصار است و برای اتمام آن اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان هزینه شده است. مهندس هدایتی ادامه داد: امسال تا ابتدای مهرماه تعداد ۱۳۰ مدرسه‌ی جدید توسط اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اذعان داشت: در یک سال اخیر سیستم سرمایشی و گرمایشی ۱۰۲۰ کلاس درس در سطح استان استانداردسازی شده است. مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان افزود: هم‌چنین برای ۱۰۹ مدرسه در سراسر استان جمعا به میزان ۶۸۶۷۰ مترمربع ایزوگام کار شده است‌.