مدرسه‌ی ۱۲ کلاسه‌ی علوی شهید عباس نمازی در الله‌آباد کرمان با حضور جمعی از مسئولان، مردم و اهالی رسانه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، مهندس رضا هدایتی در این آیین، اظهار داشت: این مدرسه با ۱۴۰۰ مترمربع زیربنای آموزشی و ۲۵۰ مترمربع طول حصارکشی و ۲۰۰۰ متر مربع محوطه‌سازی یکی از ۱۳۰ مدرسه‌ی آماده‌ی تحویل تا ابتدای مهرماه در استان است.

وی افزود: عملیات اجرایی ساخت این مدرسه در سال ۱۳۹۴ شروع شد و کار توسط اداره کل راه و شهرسازی استان از محل اعتبارات حاشیه‌نشینی تا مرحله‌ی اسکلت پیش رفت.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان ادامه داد: سپس بنیاد علوی ورود پیدا کرد و ۳ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اعتبار گذاشت.

مهندس هدایتی اذعان داشت: شروع عملیات مجدد این پروژه در سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاد و مابقی اعتبار آن نیز از محل اعتبارات دولتی طرح تکمیل فضاهای نیمه‌تمام خیری تامین شد و الحمدلله امروز شاهد بهره‌برداری از این مدرسه هستیم.

از جمله حاضرین در این آیین می‌توان به دکتر محمدمهدی زاهدی و دکتر محمدرضا پورابراهیمی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، دکتر مجید عبداللهی معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی کشور، مهندس رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان و مهندس سید محمد واعظی‌نژاد مدیرکل دفتر فنی و تحقیقات سازمان نوسازی مدارس کشور، دکتر رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش و مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان اشاره کرد.