به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان،ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان،از حمایت های استاندار کرمان در خصوص افزایش سقف اعتبارات تملک دارایی در سال۱۴۰۱و۱۴۰۲ و تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی ،تقدیر وتشکر کرد

مدیرکل نوسازی مدارس کرمان در رابطه با تحویل ۷۱۳ کلاس درس با زیربنای ۹۸۰۰۰متر مربع ساختمان آموزشی گفت: در این شاخص استان کرمان از نظرتعداد کلاس حائز رتبه سوم کشور و از نظر زیربنا رتبه دوم کشور را دارا می باشد.

عضو شورای آموزش و پرورش استان در خصوص استاندارد سازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی و محوطه سازی و آسفالت مدارس نیز گفت،بیش از ۱۰۰۰کلاس درس در سال ۱۴۰۱ در استان استاندارد سازی و ۲۵۰ هزار متر مربع محوطه سازی و آسفالت نیز در مدارس انجام شده است.

وی ادامه داد:تکمیل ۴باب خوابگاه نیمه تمام آموزشی، اجرای عملیات اجرایی تکمیل استخرهای نیمه تمام شهرستان‌های زرند،ریگان،نرماشیر و سالن ورزشی رابر و احداث سرویس های بهداشتی مدارس فاقد امکانات بهداشتی نیز صورت پذیرفته است.

در پایان محمد مهدی فداکار استاندارکرمان از زحمات مدیرکل و مجموعه همکاران اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان تقدیر و تشکر به عمل آورد.