به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس استان کرمان : حمید رضا خان محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان طی نامه ای به مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از زحمات وی و همکاران نوسازی مدارس کرمان تقدیر و تشکر کرد.

متن نامه بدین شرح است :

آقای مهندس هدایتی

مدیر کل محترم نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان

سلام علیکم

خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی فرصت گرانبها و پر افتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم ، جلب رضایت پروردگار را نیز در پی خواهد داشت و به راستی کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت در راستای رضایت خداوند و خدمت صادقانه به مردم نهایت استفاده را ببرند. با عنایت به اینکه اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب رتبه برتر در کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی در بین ادارات اجرایی آن استان گردیده است؛ لذا بدینوسیله از زحمات جنابعالی و همکاران محترم آن اداره کل در پیاده سازی اهداف سیاست‌های کلی نظام اداری و اعتلای استان تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

امید است با یاری خداوند متعال و با تاسی به شهیدان و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با اجرای سیاست‌های دولت مردمی، نظارت عمومی و مشارکت نخبگان همچنان در مسیر خدمت به مردم شریف استان کرمان موفق و سربلند باشید.

حمیدرضا خان محمدی

معاون وزیر و رئیس سازمان