همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش ۱۸ کلاسه خیرساز عباس میرزایی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان که توسط خیر محترم و به همت عطا احمدی بنیاد نیکوکاری ابوالفضل (ع) احداث شده است در شهر کرمان افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در آیین افتتاح این مدرسه خیر ساز گفت: خیران مدرسه ساز گنجینه های ارزشمندی برای آموزش و پرورش هستند که همواره یاریگر ما در راستای رفع کمبود فضای آموزشی و بهسازی و تجهیز مدارس بوده و هستند.

رضا هدایتی از “عطا احمدی” با عنوان “سردار مدرسه سازی” یاد کرد و افزود: خیران به ویژه خیرانی که در زمینه مدرسه سازی فعالیت می کنند انسان های وارسته و بافضیلتی هستند که نامشان تا همیشه بر تارک تاریخ می درخشد.

وی تصریح کرد: پهلوان “عطا احمدی” اسوه ساده زیستی و الگوی انسانیت و مردم داری همچنین نمونه بارز عشق به معلمی و دانش آموزان و مدرسه است، وی انسانی بی آلایش و مورد اعتماد مردم و مسئولان است که سال های عمرش را صرف خدمت به جامعه کرده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان ابراز امیدواری کرد افراد بیشتری با تاسی به “عطا احمدی” از وی درس احسان، عشق، انفاق، مدرسه سازی و مدرسه یاری، درس بی توجهی به تعلقات دنیوی و توجه و تمرکز به موضوع با اهمیت ایجاد فضای آموزشی مناسب بیاموزند.

هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش عباس میرزایی در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع با مساحت یکهزار و ۸۰۰ متر مربع احداث شده است.

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش ۱۸ کلاسه خیرساز عباس میرزایی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان که توسط خیر محترم و به همت عطا احمدی “بنیاد نیکوکاری ابوالفضل (ع)” احداث شده است در شهر کرمان افتتاح شد