در چهارمین روز از ماه مهر ۱۴۰۲ در روز سه شنبه و با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش ،مسئولین شهرستان بافت و دانش آموزان مدرسه ۶ کلاسه فردوسی(طوبی) در شهرستان بافت افتتاح گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان: در این مراسم که با حضور دانش آموزان و اجرای برنامه های شاد و متنوع و اجرای گروه سرود دانش آموزان و سخنرانی مسئولین همراه بود مدرسه ۶ کلاسه فردوسی (طوبی) در شهرستان بافت افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی مدارس در این مراسم گفت: مدرسه ۶ کلاسه طوبی در سال ۹۱ کار آن آغاز گردید و به دلیل کمبود بودجه کار آن متوقف ، با پیگیری و تخصیص اعتبار از محل تخریب و بازسازی ردیف محرومیت زدایی در سال ۱۴۰۰ کار آن مجدد آغاز و در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری رسید.

 هدایتی  از تحویل ۷۱۳ کلاس درس در قالب ۱۴۰ مدرسه به آموزش و پرورش استان در ابتدای سال تحصیلی جاری خبر داد.

وی افزود: نیمی از این کلاسهای نوسازدرمرکز استان ساخته شده و دو دهم درصد سرانه فضای آموزشی شهر کرمان را ارتقا داده است.

گفتنی است این مدرسه در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۸۱۸ مترمربع ،حصارکشی۳۵۰ متر مربع،سرویس بهداشتی ،محوطه سازی و اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان از اعتبارت ملی محرومیت زدابی به بهره‌برداری رسید.

شرکت در مراسم یادواره شهداء معلم و دانش آموز، غبار رروبی گلزار شهداء و دیدار با خانواده دانش آموز شهید از دیگر برنامه های این سفر بود