خدمتی دیگر به مردم شهرستان سیرجان با بهره برداری از مدرسه‌ی ۹ کلاسه استثنایی پگاه پریدار

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان: باحضور دانش آموزان استثنایی، خیرین محترم، نماینده مردم درمجلس،امام جمعه،فرماندار،مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش و روسای آموزش و پرورش سیرجان و استثنایی مدرسه‌ی استثنایی۹ کلاسه پگاه پریدار افتتاح گردید.

مدرسه‌ی استثنایی ۹کلاسه خیرساز پگاه پدیدار، دارای ۱۰۰۰مترمربع زیربنای آموزشی.۶ چشمه سرویس بهداشتی و ۲۵۰۰مترمربع محوطه سازی توسط خیر محترم دکتر حسن نصرالله پور،دکتر مصطفی پریدار و اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، ساخته و به بهره برداری رسیده است.

مهندس هدایتی در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و اعیاد پیش رو ماه ربیع الاول و فرارسیدن هفته وحدت، در خصوص مدارس تکمیلی شهرستان سیرجان گفت: در کمتر از یک ماه در سیرجان شاهد بهره برداری از ۸۰ کلاس درس خواهیم بود که در درصد سرانه آموزشی این شهرستان تاثیر به سزایی خواهد گذاشت که این موضوع در چند سال اخیر در تاریخ نوسازی مدارس بی نظیر است.

 وی ادامه داد: در دولت مردمی دکتر رئِیسی توجه ویژه ای به آموزش و پرورش شده است، به طوری که با تخصیص بیش از یک میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان اعتبار، جهت ساخت و تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی استان کرمان،تمام این پروژه ها تکمیل گردید و تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

 در این مراسم دکتر رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم با بیان اینکه فضای آموزشی یکی از مهمترین ساحت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، اضافه کرد: فضای استاندار و مطلوب نقش موثری در تسهیل فرایند یاددهی و یادگیری دارد.

 وی با تقدیر و تشکر از مدیرکل نوسازی تجهیز و مدارس استان کرمان و اقدامات انجام انجام شده در این حوزه در استان، افزود: تا پایان سال جاری بیش از هزار کلاس درس در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

 در پایان این مراسم با حضور مسئولین از خیرین محترم تجلیل به عمل آمد.