مراسم کلنگ زنی, ساخت ۴ مجتمع در ۴ نقطه جنوب شرق استان کرمان, مجتمع آموزشی, مدیرکل نوسازی مدارس کرمان, روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان با حضور مدیر کل و معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس استان کرمان، مدیرعامل مجموعه اقتصادی ارگ جدید بم، مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، امام جمعه، فرماندار، مجمع خیرین شهرستان بم، آموزش و پرورش و دیگر مسئولین شهرستان بم کلنگ ساخت هنرستان ۱۲ کلاسه توسط موسسه راه هوشمند ارگ جدید بم به زمین زده شد.

 مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در این مراسم گفت : در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل مجموعه ارگ جدیدبم داشتیم و پیگیری های مهندس زندوکیلی معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس، قرار شد تفاهم‌نامه ساخت ۴ مجتمع آموزشی در ۴ نقطه جنوب شرق استان کرمان به امضا رسید.

 وی ادامه داد: امروز کلنگ ساخت اولین مجتمع آموزشی که یک هنرستان ۱۲ کلاسه می باشد، توسط مسئولین در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع در شهرستان بم به زمین زده شد.

مهندس هدایتی و همراهان در ابتدای ورود به شهرستان بم با حضور در گلزار شهداء این شهرستان با اهداء گل و عطر افشانی، با آرمان های شهداء تجدید میثاق کردند.

 گفتنی است در بازدید اولیه در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و به دلیل کوچک بودن این زمین برای ساخت این مجتمع با پیگیری‌های انجام شده توسط فرماندار، زمینی به مساحت ۱۲ هزارمترمربع هماهنگ و کلنگ در آن زمین، انجام گردید.