آیین استانی «زنگ همبستگی ومقاومت» در حمایت از عملیات طوفان‌ الاقصی و مقاومت اسلامی فلسطین امروز، با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش، رؤسای آموزش‌وپرورش استان و جمعی از مسئولان، معلمان و دانش‌آموزان در هنرستان مدرس شهر کرمان نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، در این مراسم رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان با تبریک عملیات پیروز مندانه طوفان الاقصی گفت: این پیروزی غرور آفرین نوید بخش نابودی رژیم صهیونسیتی خواهد بود و هشداری جدی برای دشمنان اسلام در جهان می باشد.

وی با بیان اینکه هر کجا که بایستیم و مقاومت داشته باشیم در هر کاری پیروز می‌شویم به نحوه تشکیل حکومت جعلی اسرائیل اشاره کرد و گفت: مردم فلسطین از ۷۰ سال گذشته در برابر این اشغالگری مقابله کردند و مقاومتی به نام انتفاضه سنگ شکل گرفت. پس از آن نیز محور مقاومت با تلاش‌های شهید سلیمانی شکل گرفت و امروز اعلام می‌کنیم که تا پای جان از محور مقاومت و مردم فلسطین حمایت می‌کنیم.

رضایی افزود: ما امروز در شهر کرمان در استان سید شهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی زنگ مقاومت و همبستگی را می زنیم تا پشتیبانی خود را از آرمان مردم فلسطین اعلام کنیم.

زنگ مقاومت و همبستگی در هنرستان دخترانه شهید مدرس کرمان برای حمایت از طوفان الاقصی و مقاومت اسلامی فلسطین نواخته شد.

حجت‌الاسلام مهدی‌عربپور، امام جمعه موقت کرمان  نیز در این مراسم با بیان اینکه در دنیا همواره دو جبهه حق و باطل در برابر هم قرار دارند، اظهار کرد: در عصر ما در خاورمیانه دو جبهه در یک کشور شکل گرفته است اما امروز فلسطین قدرت یافته و پایه‌های مقاومتی که شهید سلیمانی محکم کرد در حال ثمر دادن است که جای خوشحالی و همبستگی دارد و این پیروزی برای ما افتخار است.

بر پایه این گزارش: آیین استانی «زنگ مقاومت» در حمایت از عملیات طوفان‌ الاقصی و مقاومت اسلامی فلسطین امروز، ۱۶ مهرماه با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش، رؤسای آموزش‌وپرورش استان و جمعی از مسئولان، معلمان و دانش‌آموزان در هنرستان مدرس شهر کرمان نواخته شد.