صمدالله محمدی نماینده مردم بافت،رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی طی دیداری با مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان، از مجموعه نوسازی مدارس کشور و نوسازی مدارس استان کرمان در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان:صمدالله محمدی نماینده مردم شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه درمجلس، به همراه رئیس آموزش و پرورش، در دیدار با مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان ضمن تشکر از عملکرد و زحمات مجموعه نوسازی مدارس استان کرمان در سنگر مقدس مدرسه سازی، اذعان داشت: در راستای تکمیل مدارس نیمه تمام خیری و دولتی، با اهتمام و کوشش دوچندان سازمان نوسازی مدارس و اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، مدارس این شهرستان تکمیل  و در شهرستان بافت پروژه نیمه تمام نداریم و در نهایت مردم شاهد و بهره‌بردار خدمات دولت مردمی خواهند بود .

محمدی با بیان استاندارد سرانه فضای آموزشی شهرستان بافت نسبت به استان کرمان، گفت: با وجود ساخت مدارس متعدد دولتی و خیری در سطح استان، بازهم با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم که باید در این خصوص همانند گذشته در کنار دولت شاهد همکاری بخش دولتی و خیری باشیم.

هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان نیز در این جلسه بیان کرد: فرهنگ مدرسه سازی در کشورما در جایگاه خوبی قرار دارد و تاکنون در این ارتباط کارهای مهم و بزرگی در حوزه آموزشی، ورزشی و پرورشی صورت گرفته و باید روز به روز ارتقا یابد.

وی ادامه داد: پروژه‌های زیادی در سطح استان وجود داشت که سالها به دلیل کمبود اعتبار از سهم دولت بر زمین مانده بود، با کمک دولت و مجلس و تخصیص اعتبار جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام،امروز جز اولین دستگاه اجرایی استان هستیم که دیگر پروژه نیمه تمام نخواهد داشت.

عضو شورای آموزش و پرورش استان گفت: خدارو شاکرم با همت همه عزیزان هر هفته شاهد افتتاحیه مدارسی متعددی در هر شهرستان استان هستیم و شاهد لبخند و شادی دانش آموزانی که در یک محیط استاندارد،شاداب و ایمن تحصیل می کنند