مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش و کارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، صبح امروز همگام و هم دوش با مردم استان در مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان شرکت نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان ، این مراسم راس ساعت ۹ صبح از چهار راه غزه شروع شد، مردم با شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و با سر دادن شعارهای ” مرگ بر استکبار “، ” مرگ بر آمریکا ” و ” مرگ بر اسرائیل ” و همچنین محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین بار دیگر با آرمان های امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان در پیامی عنوان کرد: روز ۱۳ آبان، روز تبلور شعار عاشورایی هیهات منا الذله است که به عنوان روز ایستادگی در مقابل استعمارگران در ایران اسلامی شناخته شده است.

هدایتی افزود: سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روزی ماندگار در تاریخ ملت بزرگ ایران است که پیام استکبارستیزی این ملت برای بشریت تحت ظلم طاغوتیان و مبارزه و اقدام عملی علیه استکبار جهانی است.

اجرای سرود دانش آموزی، سخنرانی،آتش کشیدن پرچم رژیم غاضب صهیونیسمی و محکوم کردن جنایات این رژیم درکشتار بی رحمانه مردم بی دفاع غزه و قرائت قطعنامه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از دیگر برنامه های این روز بود.

گفتنی است در پایان این مراسم از دانش آموزان رتبه برتر کنکور باحضور امام جمعه،استاندار،مدیران کل آموزش و پرورش نوسازی مدارس و دیگر مسئولین استانی تجلیل به عمل آمد

روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان